Mi smo NUMI. Nudimo vam paletu originalnih kozmetičkih proizvoda za negu lica i tela, a iskustvo kupovine činimo lakim i prijatnim kroz primenu najsavremenijih tehnologija i svekanalnog marketinga. Želja nam je da vas upoznamo i izgradimo međusobno poverenje koje će biti temelj buduće dugotrajne saradnje.
Vodi nas ideja da prodajni proces mora da bude apsolutno podređen kupcu; sve usluge koje se tiču datog proizvoda on treba da dobije na jednom mestu, a treba i da postoji mogućnost da se same usluge realizuju na više načina ili putem više marketinških kanala.
Opremljeni velikim iskustvom u oblastima prodaje, online trgovine i strateškog planiranja, spremni smo da stvorimo ovakvo okruženje za naše kupce. Zajedno sa svojim partnerima, Bard Larvol osnovao je NUMI u Beogradu 2021. godine. Njegova dugogodišnja praksa na polju unapređenja i razvoja online prodaje svakako mu je pomogla da uoči mogućnost da srpskom tržištu predstavi napredan marketinški model po kojem se interakcija s kupcem i proces prodaje odvijaju na jedan drugačiji i u većoj meri integrisan način.
U projekat se ubrzo uključio i Nenad Spasić, biznismen koji iza sebe ima 20 godina rada na raznim poljima i dobro iskustvo u vođenju start-up-ova. Od samog početka, kompanija se fokusirala na nabavku i ponudu kozmetičkih proizvoda za negu kože i kose, šminke i mirisa. Svi naši proizvodi su autentičnog porekla i dolaze od proverenih dobavljača. Naša primarna ciljna grupa su žene od 25 do 60 godina starosti.
Drage dame, vreme nezadrživo teče i polako urezuje svoje tragove na vašem licu, telu, pa i duši.. I dok postoje stvari koje su prirodne i neumitne, mi smo tu da mu što više otežamo posao i taj protok godina obojimo lepotom. Mi smo tu da vam pomognemo da svetu pokažete najbolju sebe, onu koju ćete najviše i voleti.