Često postavljana pitanja

  • Kada mogu da očekujem svoj paket?

Od trenutka kada poručite Vaše proizvode, paket će biti spakovan u roku od 24 radna časa i biti predat kurirskoj službi. Paket možete očekivati na vašoj željenoj adresi u roku od 1-2 radna dana od momenta kada ga preuzme kurirska služba.

  • Kolika je poštarina?

Cena poštarine je 350din za porudžbine ispod 2500 dinara. Za porudžbine preko 2500 dinara, poštarina je besplatna.

  • Šta da radim ukoliko me kurir ne pozove i ne dostavi mi paket?

Ukoliko se desi propust kurira da Vas nije pozvao da Vam uruči paket, kontaktirajte nas i mi ćemo se pobrinuti da saznamo gde je Vaš paket i da zahtevamo da Vam kurir dostavi paket. Adresa za kontakt je info@numi.rs

  • Da li mogu da odustanem od kupovine a platila sam karticom?

Da, naravno. Obavestite nas putem email adrese da želite da poništite svoju porudžbinu i mi ćemo Vam vratiti novac na račun.

Sve što treba da uradite jeste da napravite nalog na našem sajtu Numi.rs. Pre svake kupovine ulogujte se na svoj nalog i imaćete uvid u sva sniženja i posebne cene za članove našeg kluba.

  • Da li su svi proizvodi na vašem sajtu originalni i autentični?

Da! Naše proizvode nabavljamo isključivo od ovlašćenih distributera i uvoznika.

  • Kako da stupim u kontakt sa vama ukoliko mi je potrebna neka informacija?

Ukoliko su vam potrebne dodatne informacije ili pomoć oko naručivanja, budite slobodni da nas kontaktirate putem email-a info@numi.rs, a mi ćemo se potruditi da vam odgovorimo u što kraćem roku.

  • Da li mogu da promenim porudžbinu? (Dodati ili ukloniti proizvod)

Moguće je izmeniti porudžbinu ukoliko paket nije predat kurirskoj službi.

  • Da li mogu paket lično da preuzmem?

Poručivanje se vrši isključivo online i nije moguće lično preuzimanje od nas. Postoji opcija preuzimanja na paketomatu ukoliko se za to odlučite.

  • Gde mogu da pratim status porudžbine?

Status Vaše pošiljke možete pratiti na sajtu Daily Express. Kada kurir preuzme Vaš paket od nas, na Viber ili u SMS poruci će Vam stići kod za praćenje pošiljke.

  • Da li mogu da kreiram porudžbinu kao poklon za drugu osobu?

Naravno! Kreirajte porudžbinu kao što to i obično radite, ali u polje za isporuku unesite podatke osobe za koju poručujete.

  • Da li dobijam fiskalni račun?

Da, fiskalni račun će Vam stići u paketu sa proizvodima.

  • Šta ako je proizvod oštećen?

Ukoliko primetite da Vam je stigao oštećen proizvod, kontaktirajte nas u roku od 24h putem email adrese (info@numi.rs) kako bismo rešili problem. Ukoliko imamo na stanju, poslaćemo Vam novi proizvod o našem trošku.

  • Šta ako mi je stigao pogrešan proizvod?

Ukoliko Vam je stigao neki proizvod umesto proizvoda koji ste poručili, kontaktirajte nas u putem email adrese (info@numi.rs) kako bismo rešili problem. Ukoliko imamo na stanju, poslaćemo Vam željeni proizvod o našem trošku.

  • Šta ako sam poručila i ako mi je stigao pogrešan proizvod?

Ukoliko ste pogrešno poručili i želite da zamenite proizvod, kontaktirajte nas u putem email adrese (info@numi.rs) kako bismo rešili problem. Potrebno je da proizvod koji Vam je stigao bude neotvoren. U ovom slučaju, troškove dostave snosite Vi.

Korpa