Brand
Elizabeth Arden
Od svog osnivanja 1910. godine, Elizabeth Arden je postala jedan od vodećih svetskih brendova lepote. S obzirom da ovaj brend u svom asortimanu obuhvata proizvode za negu kože, nije čudno što dominira globalno i važe za brend čije proizvode morate imati. Osnovno uverenje Elizabeth Arden bilo je da treba kombinovati naučna istraživanja i čuda prirode kako bi se formulisala nega kože za žene koja obnavlja, održava i poboljšava prirodnu lepotu. Živela je po svojoj mantri: „Biti lepa je pravo po rođenju svake žene“. Marljivo je posvećivala vreme nezi kože, fitnesu i zdravoj ishrani.
Novi, intenzivni tretman za četiri nedelje Prevage Renewal Treatment, sa kojim možete da uradite piling lica kod kuće, obnavlja površinu i pruža moćnu antioksidativnu zaštitu. U prvoj nedelji, koži se vraća sjaj i blistavost, u drugoj blaže linije i pore su vidljivo smanjene, tokom treće nedelje dublje linije su manje vidljive, a u četvrtoj nedelji ton je ujednačeniji i koža izgleda glatko i mlađe.
Ukoliko više preferirate kreme u borbi protiv bora, a u isto vreme želite da zaštitite kožu od spoljnih faktora, preporučujemo intenzivnu dnevnu gel kremu Visible Difference Replenishing HydraGel Complex. Ova gelasta formula je napravljena tako da dubinski hidrira kožu, pomaže u stvaranju zaštitne barijere, popunjava bore i vraća koži sjaj i elastičnost. Istu ulogu da sprečava gubitak vlage i održava optimalan nivo hidratacije ima Visible Difference Moisturizing Eye Cream, koja ciljano utiče na područje ispod očiju gde je koža delikatnija u odnosu na ostatak lica. Ova krema je pogodna za sve tipove kože i preporučuje se za svakodnevnu upotrebu.
Pored raznih preparata za lice i telo, Elizabeth Arden je uvrstila u svoj asortiman razne mirise parfema, poput legendarnog, romantičnog Red Door EDT. Ovaj glamurozni, elegantan miris je mešavina bogatih cvetova uključujući freziju, crvene ruže, orhideje i divlje ljubičice, a med i sandalovina daju glamuroznu završnicu.